fbpx

רפואה פרטית במחיר אחיד ונגיש לכולם: לכל גיל וללא הצהרת בריאות

לא סתם אומרים שהבריאות היא הנכס הכי חשוב לנו. כאשר אנו חולים וזקוקים לבדיקות וייעוץ רפואיים, הצורך בטיפול הופך להיות מרכז חיינו, והדבר היחידי שמעניין אותנו זה איך אנחנו מבריאים – ומהר.

לרוע המזל, השיטה עובדת בדיוק הפוך – אנחנו נחשפים לכשלים של מערכת הבריאות הציבורית דווקא בזמן שאנו זקוקים לה יותר מכל. כולנו מכירים את תקופות ההמתנה הארוכות והמייאשות לבדיקות נחוצות ולרופאים המומחים, ואת תחושת חוסר האונים שאנו חווים, כשכלום "לא זז" ואנחנו לא מקבלים את הטיפול שאנו כל כך זקוקים לו. אין ספק שכולם מאוד רוצים לעזור לנו, אבל בקופות החולים יש מעט מכוני בדיקות ורופאים מומחים, והרבה מאוד מטופלים שזקוקים לשירותיהם. 

הפתרון, כביכול, הוא להצטרף לביטוח בריאות פרטי. אבל איזה, כמה ולמה?

הפתרון, כביכול, הוא להצטרף לביטוח בריאות פרטי. אבל איזה, כמה ולמה? ביטוחי הבריאות הפרטיים מעולים, ברובם, אך יקרים מאוד, ולא מותאמים לכל אחד. כמעט בכל פוליסה של ביטוח בריאות פרטי תמצאו סעיפים שאינם רלוונטיים עבורכם, אך אתם מתבקשים לשלם עליהם. בנוסף, אם עברתם את גיל 50 או אם אתם סובלים / סבלתם ממחלה כרונית כלשהי, במקרה הטוב תיאלצו לשלם סכומים גבוהים מאוד מדי חודש, דבר שאינו משתלם לכולם או בכלל אפשרי ובמקרה הרע תקבלו סירוב מחברת הביטוח ולא תוכלו לבטח את עצמכם.

עולם הביטוח מצא פתרון ביניים מצוין לאנשים שמעוניינים בביטוח בריאות פרטי, אך לא רוצים לשלם את המחירים הגבוהים שלו. הפתרון הזה נקרא כתב בריאות, והוא מספק כיסויים בתחומים שונים – החזרים על התייעצויות, בדיקות, טיפולים פסיכולוגיים / דידקטיים ואף מציע אפשרות לקדם תורים שנקבעו דרך מערכת הרפואה הציבורית. היתרון הגדול של כתב הבריאות הוא המחיר: נמוך, אחיד, ובלי אפליות על רקע מחלות או גיל. המשמעות של זה היא שלא משנה בני כמה אתם או אם אתם חולים במשהו, אתם תשלמו את אותו מחיר כמו כולם, כמובן בהתאם לכיסוי שתבחרו.

כי הנה, הגענו לעוד סוג של מבוי סתום – לא כל כתבי הבריאות זהים, לא כולם מציעים את אותם תחומי כיסוי, ולא כולם נמכרים באותו מחיר, למעשה יש מאות סוגים שונים של כיסויים רפואיים, והמחירים הם בהתאם למה שאתם צריכים ורוצים. 

הפתרון הוא מדיקליק!

מדיקליק, מנוע חיפוש השוואות מחירים ופוליסות, הוקם על ידי אנשי מקצוע מנוסים במטרה לעשות לכם קצת סדר בבלגן הבירוקרטי שנקרא שירותי רפואה פרטית. מדיקליק, שעובדת עם כל החברות  בישראל ומכירה כל אות בכל כתב בריאות קיים, תאתר עבורכם את כתב הבריאות המתאים לכם. ההתאמה תתבסס על שילוב בין הצרכים הבריאותיים שלכם ותחומי הכיסוי שאתם מחפשים – ובין הסכום שאתם מוכנים להוציא בחודש על שירותי רפואה פרטית.  

 ההתאמה הזו תאפשר לכם לרכוש רק את הכיסוי הנחוץ לכם, ולשלם את הסכום הנגיש עבורכם. כך, תוכלו ליהנות משירותי רפואה פרטית המותאמים אליכם, מבלי להיאלץ ולשלם סכומי עתק.

מדיקליק מאפשרת לכם ליהנות משירותי הבריאות הספציפיים שאתם צריכים וצורכים, ולשלם רק עליהם. מדובר בלא פחות ממהפכה בעולם הבריאות, מאחר ומומחי מדיקליק מציעים לכם כתב בריאות המותאם לכם באופן ספציפית – לכיס ולצרכים הרפואיים שלכם. איך הם עושים זאת? ובכן, זו המומחיות שלהם: מאחורי מדיקליק עומדים אנשי מקצועי בכירים ומנוסים בתחום הבריאות בכלל וכתבי הבריאות בפרט.  

הנה חלק מסעיפי הכיסוי הכלולים בכתבי הבריאות המוצעים לכם:

  • התייעצויות עם רופאים מומחים בתחומים שונים.
  • בדיקות אבחנתיות מתקדמות כמו MRI, CT ו-CT-PET.
  • טיפולי פיזיותרפיה מותאמים אישית על ידי מומחים.
  • שירותי קידום ואיתור תורים בזמן קצר.
  • החזרים עבור מגוון רחב של טיפולים פסיכולוגיים.
  • החזרים עבור טיפולי שיניים במרפאות פרטיות.
  • החזרים עבור טיפולים אסתטיים ממגוון קליניקות.
  • החזרים לטיפולים ובדיקות הנדרשים בהריון לבריאות האם והעובר.
  • טיפולים רפואיים ופסיכולוגיים בקליניקות נבחרות ברחבי הארץ
  • ועוד…

אל תתנו לשפע המידע של ביטוחי הבריאות וכתבי הבריאות לבלבל אתכם. אתם ככל הנראה לא צריכים הכל, ואין שום סיבה שתשלמו יותר. תנו למומחים של מדיקליק להתאים עבורכם את כתב הבריאות המתאים לכם ביותר, הן מבחינה רפואית והן מבחינת המחיר, ותיהנו מעולם חדש של בריאות פרטית מתקדמת במחיר נמוך ונגיש לכל כיס.

הפתרון הוא מדיקליק!

לשיחה עם מומחה

המומחים של מדיקליק יבנו עבורכם את תכנית הבריאות המתאימה ביותר לגילכם ולמצבכם הרפואי.
במחיר קבוע וללא הצהרת בריאות.

לתיאום שיחה עם המומחים שלנו

צרו איתנו קשר או השאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם עוד היום עם הצעה משתלמת במחיר קבוע שלא משתנה לכל החיים, וללא הצהרת בריאות.

תפריט נגישות

לתיאום שיחה עם המומחים שלנו

צרו איתנו קשר או השאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם עוד היום עם הצעה משתלמת במחיר קבוע שלא משתנה לכל החיים, וללא הצהרת בריאות.

כי בריאות זו זכות, לא פריבילגיה.

ברכות!

זה עתה עשית את הצעד הראשון בדרך להגשמת הזכות שלך לבריאות. את הצעד הבא אנחנו נעשה בשבילך.